Arhivă | 29 aprilie 2011

S.au casatorit!:)

La inceput ma cam enerva stirea asta care era  pe toate canalele!:)) Totusi,chiar mi.a placut ‘vestita’ nunta lui Kate si William,sper sa fie fericiti impreuna si sa nu fie prea vanati de presa:(.Eu cred ca omenii asia chiar se iubesc!:)Mi.as fi dorit sa fiu si eu acolo s.o vad pe live,nu doar la Tv…Erau atat de entuziasmati  ”fanii”,toti isi cumparau cani,pernute,brelocuri cu fetele mirilor,ce vrei si ce nu vrei..:))

Pacat ca nu locuiesc acolo,as fi avut si eu o ziulica libera…sau ar fi fost mai bine sa fiu printesa,ca sa particip si eu :))[iluzii]M.am documentat ,iar Regele Mihai este un stra stra nepot al Victoriei[alta regina,cata istorie:],ce s.o mai lungesc are  o bucatica de sange englezesc,si logic ca a fost invitat la ceremonie.La scoala,am dat drumul la televizor doar sa vad cu ce e imbracata Catherine, si n.am fost dezamagita a fost chiar o alegere excelenta.

P.S:Le urez mirilor[chiar daca nu ma aud sau vad],din sufletelul meu,multa fericre,dragoste si ce mai isi doresc:)Le sta foarte bine impreuna,parca sunt facuti unul pentru altul.