Arhivă | 16 aprilie 2011

Song of the day★Katy Perry-E.T.

Katy Perry este o cantareata cunoscuta,sunt un fan,dar melodia asta chiar imi place foarte foarte mult.M.am gandit si o sa pun in fiecare zi un cantec..:),pentru ca muzica ma inspira,ma linisteste ,ma face sa ma simt bine.;)Katy Perry-E.T. este melodia mea preferata de astazi,solo e mai simpatica decat cu Kanye West[nu am ceva cu el].

Versuri:

You’re so hypnotizing
Could you be the devil
Could you be an angel
Your touch, magnetizing
Feels like I am floating
Leaves my body glowing
They say
Be afraid
You’re not like the others
Futuristic lover
Different DNA
They don’t understand you
You’re from a whole ‘nother world
A different dimension
You open my eyes
And I’m ready to go
Lead me into the light                                                                                                                                                                Refren:Kiss me, kiss me
Infect me with your love
Fill me with your poison
Take me, take me
Wanna be your victim
Ready for abduction
Boy, you’re an alien
Your touch so foreign
It’s supernatural
Extra-terrestrial                                                                                                                                                                                                                                                                                                    You’re so supersonic
Wanna feel your powers
Stun me with your laser
Your kiss is cosmic
Every move is magic
You’re from a whole other world
A different dimension
You open my eyes
And I’m ready to go
Lead me into the light                                                                                                                       Refren.                                                                                                                                                   There’s…
On another level
Boy, you’re my lucky star
I wanna walk on your wavelength
And be there when you vibrate
For you, I’ll risk it all.                                                                                                                           Kiss me, kiss me
Infect me with your love
Fill me with your poison
Take me, take me
Wanna be your victim
Ready for abduction
Boy, you’re an alien
Your touch so foreign
It’s supernatural
Extra-terrestrial
Extra-terrestrial
Extra-terrestrial
Boy, you’re an alien
Your touch so foreign
It’s supernatural
Extra-terrestrial

Imi place cover.ul acestei fete[Cristina Grimmie],are o voce extraordinara si incearca sa isi implineasca visul.Pretty Please,watch the cover and the original song.

Oamenii cu 2 fete.

Am intalnit multi d’astia,care au  boala aceasta incurabila.Cand apari sunt dulci ca zaharul,dar daca esti plecat incep sa te barfeasca.Nu inteleg ce au de castigat facand asta,pur si simplu nu pot,nu vreau!Oamenii astia n.au personalitate,atunci cand sunt draguti vor sa obtina ceva,gura lor rosteste cuvinte frumoase,dar in capul lor te urasc.Se ridica pe spatele oamenilor sa ajunga sus pe piedestal,dar nu gandesc ca ei calca omaneii in picoare sa fie acolo.N.au remuscari,persoanele cu 2 fete cred ca e normal sa faci asemenea lucruri!Ei nu pot fi schimbati,am incercat de multe ori,nu asa s.au nascut,ci asa au fost educati.Nu vreau sa inteleg de ce se cred mai buni,nu.mi pierd timpu’ cu actori josnici.

P.S:Ai grija cu astfel de oameni,iti pot fura visele,chiar daca nu au nimic de castigat.