Barfa vs. Adevar

Tumblr_liocnjkluq1qgnm5ko1_500_large

Nu pot spune ca niciodata n.am barfit pe cineva,m.as minti singura!Dar de cele mai multe ori am spus in fata,decat un compliment fals mai bine adevarul crunt care poate doare,dar trebuie spus.Barfele circula din gura in gura si deobicei se schimba adevarul …ca doar asa ne punem imaginatia la treaba!Urasc barfitori,uneori pe mine,nu pot sa ma abtin si spun vreo doua,dar cu timpul m.am invatat minte ca de multe ori o iei in freza cu practicarea sportului asta,daca nu.mi place ceva i.o spun imediat,fara ocolisuri,pur si simplu.Uneori  am fost prea directa,si am facut  unele persoane sa sufere ,dar am stiut ca n.am nimic pe constiinta,iar persoana a inteles mult mai bine decat daca ar fi aflat de la altcineva,deci n.are de ce sa.ti para rau.Alteori ,in cel mai rau caz persoana s.a suparat pentru totdeauna sau chiar s.a certat cu mine din cauza unui ADEVAR.Poate si pe mine m.a durut,dar nu m.am luat la cearta,am trecut mai departe.

Cum ”combati” =>Spui totul verde.n fata!

Barfitorul:Este lingusitor,dragut  prea dragut.

Ce  facem:Putem plati cu aceiasi moneda,dar nu ne coboram la rangul unor astfel de persoane,evit.o nu o baga in seama,asta doare cel mai rau un om,indiferenta.

Decii adevarul doare,cat de crunt este,trebuie spus,neaparat,altfel se poate afla din flori  !x_xAsa ca in competitia asta  ”absurda” castiga adevarul,nu era logic?Sa nu.ti para rau daca ai facut pe cineva sa sufere din adevar,sa.ti para rau daca a suferit din barfa.

‘Trebuie sa fi crud,pentru a fi uman.”Shakespere

Tumblr_lidl59fz9y1qgujfno1_400_large



Lasă un comentariu