Stilul Blair Waldrof.

Serialul de succes  Gossip Girl a ajuns la sezonul 4,iar tinerii au inceput sa fie din ce in ce mai innebuniti..Acest serial a creat o isterie a modei, iar fanii nu pierd niciun episod,mereu intrebandu-se ce fac personajele,dar si ce au purtat.Daca nu ati auzit de serial,va sfatuiesc sa.l vizionati.

Criticii de moda sunt de parere ca Gossip Girl are cea mai puternica influenta in randul tinerilor.Fetele cauta mai ales hainele purtate de cele trei tinere:Jenny,Bliar si Serena.

Fiind o mare fana,m-am gandit sa vorbesc despre stilul indraznet,dar in acelasi timp foarte retro al lui Blair.Aceasta fata nu pierde ocazia de a fi imbracata elegant si sexy.Cu o mama   desinger vesitimentar nu se putea ca ea sa nu arate special.

Primul lucru pe cBlair waldorf's tightsare il putem observa la Blair este ca are un stil foarte feminin,purtand mereu fuste si rochii,rar o vedem in pataloni,iar acestia fiind foarte scurti cu talie inalta in genul unei -fuste.Mi se pare ca orice arata bine pe  ea chiar daca hainele sunt foaret colorate.De  curand am vazut niste domnisoare care incearca sa o copieze,dar care nu arata la fel de bine.Totusi putem fura niste elemente de la ea. Cum ar fi…Nelipsitele fuste cu talie inalta,volanase,gogosar cred ca am putea gasi in garderopa ei orice tip ,dar mai ales stilul ei este definit de eleganta si haine vitange dupa parerea mea.Camasile sunt deobicei cu volanase,fundite,incretituri. etc.Am obesrvat ca uneori isi pune un fel de fundita la gat… Am cautat si eu dar nu am putut gasi.

:)Asa ca m-am gandit sa confectionez una din panglica albastra,este superba si foarte ieftina :). O faci fundita sau o pui   in alte moduri…Nu uit de elegantele bluzite si maieuri  sau de curele care sunt de-a dreptul superbe.Iarna ea poarta strampi colorati ,cu broderi… .Apropo  mereu o vad cu strampi rosii de toate nuantele.

Posetele si paltoanele in multe culori sunt alte lucruri pe care le poarta mereu. .Eu  ador paltoanele ei asa sic.:x.Nu de curand am primit si eu unul:>Pe care il adoor:xPuteti gasi oriunde pentru fiecare persoana,stil.Blair iubeste coronitele,palariutele,cerceii si sunt nelipsiti din costumatia sa.Chiar daca nu sunteti bogata ca Blair,puteti sa va creati un stil asemanator singuri si cred ca puteti purta si blugi..!Eu am cautat prin hainele mamei ,gasind niste fuste asemanatoare,dar si pantaloni scurti cu talie inalta.Coronitele le puteti face din panglici,dar sunt muulte in multe magazine.Camasutele nu trebuie uitate,deobicei sunt la fiecare centru comercial.Blair poarta  berete colorate,care sunt foarte ieftine . Revenind la fuste in orice magazin ati intra e imposibil sa nu fie cateva ,uneori  la preturi rezonabile.Strampii -cu siguranta aveti cateva perechi acasa,daca nu puteti cumpara…Despre ce sa mai vorbesc….aaa despre curele mai subtiri sunt cam 10 -20 de lei depinde de unde le luati,iar cele mai mari pot ajuge la 50 de lei, le pui  la pantaloni sau la fuste.Noi avem uniforme la scoala[nu prea le respectam dar totusi trbuie sa ne imbracam decent] si nu avem voie in fuste asa ca purtati  niste blugi, iar pe voi o camasa cu volonase,un plovaras… si o curelusia subtire ….Exista multe  moduri de a arata asemanator cu mirabolanta Blair Waldrof.

Asa ca va urez muult noroc! Sper ca v-au ajutat sfaturile mele,peste cateva zile am putea vorbi de stilul Serenei sau a lui Jenny…

Alinaa.

Un gând despre „Stilul Blair Waldrof.

  1. Pingback: Mihaela

Lasă un comentariu