Mesaj pentru Terra.

Acum o saptamana am participat la  ”’Mesaj pentru Terra”,nu vreau sa fac reclama sau ceva,dar a fost un concurs plin de creativitate.Acesta avea mai multe categorii pictura,poster,fotografie..etc.,a fost intresant mai ales pentru ca  totul trebuia facut pe loc,adica sa pictezi live,cu ce iti aduci tu de acasa.Am observat ca romanii au talent si imaginatie,printre toti pictorii m.am aflat si eu,nu pot spune ca sunt un mare talent,stiu ca exista mai bine,dar se pare ca am fost printre castigatorii concursului ,cu premiul 2.Copiii  de  toate varstele se vede ca au muncit mult sa invete sa desneze,cum spune cineva 1% talent si 99% munca.Dupa 2 ore ,toti am predat picturile si am dat un titlu lucrarii care sa fie in concordanta cu tema.Micii pictori au avut idei ingenioase,cu ceea ce  polueaza sau cu planeta in diferite ipostaze,dar au avut si mesaje convingatoare.Sambata,la muzeul din Pitesti vor fi afisate creatiile tuturor si va fi premierea.

P.s:Desenul de mai sus e facut de mine,ierati.ma dar poza nu este prea clara.

Un gând despre „Mesaj pentru Terra.

Lasă un comentariu