Mi.e dor de tine,bloguletul meu drag!

Sincer,sincer…mi.e dor sa scriu pe bloguletul meu drag,mai ales ca au fost tezele si calculatorul este stricat:( Un cuvant am de spus:DEPRESIE!Dar tataicul meu drag nu vrea in niciun caz sa.l repare[pana la urma il voi convinge!]spune ca am devenit obsedata de PC,dar nu e adevarat!Sunt doar o blogarita in devenire,care vrea sa.si tina site.ul in picioare mult timp.Am muncit,m.am pus sufletul aici,am atatea idei :)),dar fara patratelul magic[PC] nu iese!Adria[vecina mea] nu prea m.a mai primit din motive scolare :)),totusi sper sa revin in forta cu blogusorul.Sunt atat de mandra ca am putut tine in picoare un lucru,fiindca de toate m.am lasat!Lasand presupusa mea modestie,vreau sa clarific ca nu ma las de blogarit,pentru ca vara aceasta voi excela!Promit solem ca vor fi  mai multe postari, simt ca va fi o vacanta bomba.

Multumesc ca ma cititi,sincer blogul asta inseamna mult pentru mine,mai ales cand vad ca unor persoane chiar le pasa de ce fac,e ma bun ca un  la mate[sss….am dat teza poate iau un 6-7 .(I hope,tineti.mi pumnii)Am facut atat de varza!Acum ,ce o fi o fi,dar sa nu ma credeti asa tantaloaica,caci nu le am cu matematica]

Irisuc mic,iti apreciez munca  si nu te mai oftica atat ca nu mai ai mult sa ma ajungi,inca nu sunt o blogarita de succes:)),deci nu te da batuta.

Lasă un comentariu