Coafura Romantica:)

https://lifeasmee.wordpress.com/wp-content/uploads/2011/03/lol.jpg?w=300

Sambata, o prietena  s.a hotarat sa mearga la o petrecere[mai exact bal].Nu cred ca va intreseaza, dar asa incepe povestea mea..:))Niciodata nu stiu cum sa.mi fac parul [pana la urma reusesc],dar  cand vine vorba de o petrecre sofisticata,pur si simplu habar n.am :).Totusi am gasit pe youtube un videoclip destul de intresant,care v.ar putea ajuta daca sunteti in cazul meu :]

Avem nevoie de:o placa/ondulator,elastice de par,agrafe.

Pasul 1:Onduleaza.ti parul.PS:poti folosi un ondulator sau placa de intins.

Pasul 2:Eii, e cam greu de explicat..![Daca nu intelegeti priviti clipu’]Aduna juamate din par intro coada.[partea aia de sus ..:]]

Pasul 3:Ceti.a ramas imparte in trei sectiuni,dupa care prinde fiecare sectiune intr.o coada.

Pasul 4:Nu stiu cum sa zic,dar incerc.Ia o codita si aranjeaz.o  ca o bucla cu ajutorul unei agrafe[:d aproximativ.]Fa asa cu toate sectiuiniile.

Pasul 5:Acum luam coda de la Pasul 2..Desfa parul si rasuceste.l la radacina ,apoi prinde cu o agrafa 🙂

Simplu si rapid,nu?Totusi ar fi mai usor daca va uitati la videoclip,deoarce eu nu sunt prea priceputa la explicat:)

Lasă un comentariu