Best movie of the week.:)The Town.

The Town(Orasul) este un film genial care am vrut sa vi.l recomand de mult timp.Initial,cand am auzit ca este cu crime[bla bla bla:)] am zis:”Ce rahat mai e si asta?”,dar cu biletele cumparate n.am avut de ales.Si ce surpriza am avut!A fost chiar un film foarte  bun.:)

In Boston au loc peste 300 de jafuri anual.Iar in Charlestwon sunt cei mai multi spargatori de banci si hoti decat in orice partea a Americii.Doug este seful unei bande de hoti,cu toate ca el a avut o sansa sa.si schimbe viata,sa nu fie criminal ca tatal sau…Familia acestuia este formata din 5 hoti,dintre care Jem[un om fara scrupule ] este considerat ca un frate.Dar,dupa ultima spargere totul se schimba,adica cand Doug o ia ostateca pe Claire[managera bancii].Acesta descopera ca ostateca locuieste in in acelasi oras cu el,si stiind de ce e in stare Jem,omul promite ca se  ocupa el  ,cautand.o pe managera,căreia nici nu-i trece prin minte că această întâlnire nu e deloc întâmplătoare şi că fermecătorul străin este unul dintre cei care o terorizase cu câteva zile înainte.:))

Cei doi se indragostesc,iar Doug incearca sa plece din oras..Aceta realizeaza ca nu va fi usor sa paraseasca totul cu politia pe urmele lui si  isi da seama ca o pune in pericol pe Clarie..Decii el are de ales intre doua lucruri:sa.si tradeze amicii sau sa o piarda pe iubita lui.Oare ce va alege?

✪✪✪✪Parerea mea:Un film foarte bun.Dragoste,crima,thriller,drama ce vrei si ce nu vrei,”Orasul”le are pe toate,decii merita vazut fara nicio discutie..

Lasă un comentariu