Tu ce vrei sa devi cand vei creste mare?♣

young girl dressed up in her mothers clothes (1560R-2056914 / 10081051 © image100)‘Tu ce vrei sa devi cand vei fi mare?’ cred ca intrebarea asta o aud la fiecare colt al strazii unde sunt copii.Acesta propozitie este specifica varstei mici[Eu o foloseam foarte des si inca o fac.La 5 ani ce poti sa intrebi?=)].De.a lungul vietii[nu prea lunga pana acum,deabia 13 ani :))] am vrut sa fiu multe: actor,jurnalist,scriitor,pictor,model,politician[asta a fost penala],judecator, avocat,astronaut….am vrut sa devin toate  chestiile posibile si imposibile.

Inca nu m.am hotarat,dar mi.ar placea sa fiu actrita[prima mea dornita la 5 ani :)),pe atunci credeam ca viata e un film..:].Toata lumea imi spune ca e greu si ca exista prea multi actori,dar asta nu.mi va distruge visul [Sper ca nici voua]Trebuie sa munciti, sa munciti si daca nu va iese sa mai incercati pana veti reusi.

‘Pentru ca nimeni nu a spus ca va fi usor,dar nici imposibil’.

Daca nu v.ati decis,faceti un exercitiu de recunoastere si incercati sa aflati ce slujba vi s.ar potrivi,luati pimele 3 slujbe care va plac si scoateti.le din joc prin anumite crietrii ,apoi o sa  ajugeti doar la una…sau daca nu mai asetptati pana va veni o revelatie:][mama mereu imi spune ca mai e timp,dar eu mereu am vrut sa am un scop:))]A.. chiar ca mi.a venit o intrebare in creieras.Oare cele care danseaza acum prin cluburi,pozeaza goale si alte chestii :)) asta au vrut sa devina?:]Este o slujba cinstita,dar totusi nu cred ca asta raspandeau la cinci ani cand erau intrebate.Alt exemplu mai necinstit,cei care vand acu’ droguri si stau cu frica sa nu.i omoare cineva,asta si.au dorit?Pai nu cred,dar totusi castiga mai mult decat un om care a tocit, a invatat si a devenit ce a vrut,dar poate in sufletul lor s.or gandi cum era daca isi implineau visul…[orice lucru are si dezavantaje.]

Daca nu faci ce trebuia la timp poate va fi prea tarziu si  vei spune la un moment dat:

„-Sunt prea batarn ca sa.mi indeplinsec visul!Oare asta e ce mi.am dorit?”[sa fi pipipoanca toata viata,cu visul abandonat si la batarnete intebandu.te cum ar fi fost daca..]”.”Cum ar fi fost”ar trebui scos din vocabular ,”este” luandu.i locul.Pentru ca tu esti singurul care iti ti de grija!Unde esti cum nu are importanta,unde vei fi mai tarziu conteaza!Baga.ti asta in cap si lupta, ca nimeni nu.ti da pe tava.Esecurile ajuta,deoarece ”caderea este un mod de a te ridica mai sus!.”[Wiliam Shaskpere].Tu poti!

Am gasit un videoclip pe youtube care pur si simplu e genial,va rog sa.l priviti,iar apoi sa va raspundeti la intrebare Eu ce o sa fiu cand voi fi mare?😀 in acelasi timp o sa.ti dai seama ca poti face multe..

P.S:Pana sambata-duminica nu cred ca pot sa mai scriu,trebuie sa ma pregatesc pentru olimpiada si teste :([am unu la mate deci urati.mi bafta ] asa ca cititi din  arhiva!

Alina.

3 gânduri despre „Tu ce vrei sa devi cand vei creste mare?♣

Lasă un comentariu