Panglicii.:]

Uuu…decii n.am mai scris de mult timp.N.am avut nici inspiratie,nici timp :],asa ca sper sa va ajute acest articol.:D.Cand te gandesti la o panglica,te intrebi ce faci cu o bucata de material.Asaa ma interbam si eu,dar am aflat ca o panglica poate tine locul unor obiecte sau poate infrumuseta o costumatie.[alea alea:))]

Varianta I .Coronitaa:x

Pasul 1:Pune in par panglica.
Pasul 2.O rdici in sus si faci o fundaa.Voila!:].

Varianta II.Bandana Hippie.

Pasul 1.Pui panglica in jurul capului.[indoai.o in doua,sa fie mai subtire.]
Pasul 2.Faci funda intro parte ca sa o prinzi.:x

Varianta III.Arici de par.

N-ai un arici la tine?;]Foloseste o panglicaa.
Pasul 1.Invarte panglica in jurul cozii si fa o funda..Ippp:]]acum ai un arici destul de elegant:>

Varianta IV.Fundita la gat.

Ati mai vazut vreodata o fundita la gat?:] Eu daa si imi place,mai ales  la camasi.Panglica  da un strop de culoare si  face costumatia mai vesela.:]
Pasul 1.Pune panglica  in jurul gatului.
Pasul 2.Fa o funditaa.:x

Succes.Alina.:)

2 gânduri despre „Panglicii.:]

Lasă un comentariu