Concert Shakira in Romania.

‘Concert Shakira in Romania’

Ieta ca rimeaza,am asteptat momentul concertului,ca sa pot scrie despre el[ca doar asa e in trend],chiar daca nu merg acolo[trist] am 2 ingerasi care vor participa .Shakiruta s-a gandit sa vina si  la romanii,pe data de 7 mai,ora 19:00.Urat din partea ei!Tin sa anunt,ca ziua mea de nastere este pe 8 si prietenele mele o sa se intoarca de la Bucuresti,obosite si gata chef de viata, chiar in ziua aia,felicitari =))

Lasand ziulica mea si a lui Enrique Iglesias :)),sunt sigura ca Shakiruta va face show la Bucuresti ,in Piata Constitutiei.In deschiderea concertului vor canta Smiley si Bosquito.Mai tin sa spun ca Shakira mai are un pacat pe cap[nu doar cel al zilei mele de nastere].Din cauza ei circulatia va fi restrictionata prin Bucuresti:),bafta conducatorilor de autoturisme!

Pacatoasa,pacatoasa, dar are o voce superba[my opinion],mai face si niste miscari din abdomenul bine lucrat si da specatorii pe spate:)).Sper sa le lase pe fete cu aparate foto sau telefoane,pentru ca vreau  niste pozici de la evenimient ,dar daca nu au voie o sa le intreb ce parare au avut.Deci,a inceput numaratoarea inversa pentru concertul Shakirei.Sa va distrati ‘mieluseilor’

Lasă un răspuns

