Bucle cu placa de intins.=]

par cretHmmm…:-?.Va-ti dorit vreodata bucle,iar voi nu aveati decat o placa de intins?Pai,eu da si in principu am luat-o sa ma indrept ,dar dupa am aflat ca este 2 in 1 ca la detergenti[asa ca m.am plictisit de parul drept,si am vrut bucleee(ieiii)].

Ai nevoie de:o placa[daca e din ceramica e si mai bine:*]=]

Pasul 1:Incalzeste placa.Pieptana-ti parul.

Pasul 2:Pastreaza 2 suvite de par mai groase/subtiri{depinde de cum vrei sa fie buclele.},iar restul prinde-l .

Pasul 3:Partea asta e greu de explicat,totusi o sa incerc,daca nu intelegi uitat-te in videoclip.Deschide placa,pune suvita in ea si infasoar-o in jurul uneia din lame.:]

Pasul 4:Dupa ce ai pus suvita,targe lent spre varf in aceasi pozitie [ceva de genu,nu prea ma pricep sa povestesc].

Pasul 5:Fa asa tot parul!:] Mult noroc,sper sa aveti bucle superbe.

P.S:Priviti videoclipul acolo arata cum iti faci buclele!!

3 gânduri despre „Bucle cu placa de intins.=]

  1. Pingback: Coafura Romantica:) | Viata ca Alina♬

  2. ahh.foarte tare.am incercat si eu azi sa imi fac bucle cu placa, asa ca in filmulet si mi-au iesit chiar bine.
    ai un blog super :D<

Lasă un comentariu