Hai cu traistuta,si sa vezi ce bine treci clasa!

Nu.mi place sa ma plang,dar semestrul asta am invatat cat intr.un an intreg.Trebuie sa lupt pentru ce.mi doresc. si mai ales sa lupt pentru nedreptatile pe care le patesc uneori doar pentru ca sunt un mic bob de mazare intr.o cutie.Din cate vad,nimic nu s.a schimbat de cand a disparut comunismul,doar ca acum exista mall si poti sa iesi din tara etc etc.,dar au ramas oameni cu aceeasi mentalitate,nu e nimic schimbat la ”tovarasii” de alta data.Nu mi.e frica de nimeni,caci deaia suntem in democratie,n.am de ce sa ma tem.Hai ca v.am bagat in sperieti,ce s.o fi inamplat cu Alina de altadata,simteam nevoie sa pun in scris gandurile pe care le am.Sa vedeti despre ce e vorba!Toata stima pentru profesori,dar cred ca unii n.au ce cauta in  invatamant cu toate studiile lor!Am o profesoara in clasa,care sincer ii sfideaza atat la note cat si verbal pe ce care nu vin cu traistuta la ea.Sincer,n.am de ce sa.i dau ei bani,doar pentru o nota mai mare.Cei care vin cu cadoul primesc medii de te doare capul,si ceilalti da’i naiba…Cred ca daia nu progreseaza tara asta!Uni profesori isi merita soarta,mai ales cand se dau si cei mai buni si corecti,dar daca cauti mai adanc le vei vedea toate magariile care le fac…Nimeni nu vrea sa jigneasca un profesor,fiindca este un om experimentat si cu studii,dar azi am fost jignita si nu a  fost prima oara..Fiindca m.am suparat ca mi.a dat media 8,m.a amenintat ca nu voi mai vedea eu asa ceva[cu subinteles],si si.a cerut scuze in fata clasei pentru medie spunand ca din semestru urmator o sa vad eu cum e ea cu adevarat.Sincer,rar am vazut asa ceva,o credeam o adevarata doamna,dar m.am inselat.Cum am spus mai sus nu mi.e frica de o persoana,mai ales cand stiu ca n.am facut nimic rau si m.am ridicat in picoare cu tot respectu’ sa.i spun cum de un copil cu nota 5 la mate care aproape ramanea corigent, are media 10 la fizica sau cum da cate 5 puncte in plus preferatilor ei la un test.Logic,ca toti au inceput sa mi se puna in cap ca doar m.am luat de furnizoarea lor de note!M.am cam saturat de diferente,familia mea nu fura bani ca sa.i bage ei in buzunar si nici daca ar fi cei mai bogati nu i.ar da.Daca vrea razboi,eu sunt pregatita la orice ora..nu sunt genul care se da batuta,o sa invat sa.i dau peste nas,totul se plateste in viata,eu am gresit si am platit,dar le vine randul si lor sa nu.si faca griji,exista inspectorat si un Dumnezeu,care nu lasa lucrurile asa.Poate v.am plictist,dar poate vede cineva ce se intampla in scoli.Acum am facut acest post cu tot respectul,fiindca profesorii merita respectati ,mai ales pentru salarile mizere,dar sunt uni carora nu trebuie sa le plangi de mila!

Lasă un comentariu